2011. január 26., szerda

Díj

Kaptam egy díjat Jutkától, aki nem mellesleg az első volt, akitől tanácsot, segítséget, magyarázatot, vagy nem is tudom hogyan mondajm-ot kértem még anno, mikor blogom sem volt, kezdő voltam, és tapasztalatlan. :) És még meg sem mutattam, hogy mit alkottam az Ő segítségével és leírásával. Ígérem nem mulasztom el ezt sem, a következő bejegyzésben megmutatom. Köszönöm szépen Neki a segítséget is, és a díjat is. :)




A díjra vonatkozó szabályok:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.


1. Még egyszer nagyon köszönöm. :)
2. Lásd fentebb. :P
4. Őszintén szólva ezt most kihagynám, de később tovább fogom adni és meg is indoklom, hogy most miért passzolok. :)
5. Később :)
6. Szintén később.
7. 
1. Azért nem voltam jó pár napig, mert kórházba kellett mennem.
2. Van két imádnivaló kutyám, akikért feltétel nélkül rajongok, és tűzbe is mennék értük. Liza és Csoki. 2, illetve 11 évesek. Boxerek. Ők azok.


3. Ha a szobámról van szó, akkor "rendes" gyerek módjára utálom a takarítást, rendrakást, de ha a ház többi helyiségéről, akkor rendmániás vagyok.
4. Szeretek főnökösködni, dirigálni, utasítgatni, és a középpontban lenni.
5. Irtózom a pókoktól. Egyszer egy barátom elfelejtette mondani, hogy van két madárpókja, vagy tarantulája vagy mije, és én nyugodtan húztam le a cipőm és betettem egy polc alá, felnéztem és ez a két szőrös izé farkasszemet nézett velem. Sikítottam egyet, hátraugrottam, bevertem a fejem a falba és elájultam. Majdnem mentőt hívtak. :P
6. Filmmániás vagyok. Imádom a filmeket, főleg a legújabbakat mindig, most pl. az Oscar jelölteket falom. Sorozatfüggő is vagyok, a bűnügyiek a kedvenceim, de a no1. a Vészhelyzet.
7. Végül, nézzük csak. 21 éves vagyok, 2 évet jártam Veszprémbe egyetemre biomérnök szakra, de sajnos sorozatban buktam el a kémiát, így megelőzve a bajt - kirúgás - otthagytam. Ezt az évemet békességben - többé kevésbé - nyelvtanulással, és egy kiegészítő érettségivel töltöttem/töltöm. Ezért van időm a kreatív dolgokra, és a sok filmre és sorozatra. :D Egyébként nem vagyok büszke arra, hogy nem megy a kémia, de nem tudok vele mit csinálni. Nem tehetem magam tönkre csak mert 1 tárgy nem megy... A biológia megy, elmegyek egészségügyis vonalra.

Azt hiszem ennyi lenne. Tényleg sajnálom, hogy csak most jutottam el idáig, de a hétvége tele volt programokkal, tegnap meg a kórház, meg a sok utazás. :)

1 megjegyzés:

  1. Először is gyógyulj meg minél előbb!
    A kutyusok gyönyörűek, kémia valaha.... nekem se ment:) azon túl is van élet.

    Köszönöm a válaszaid.

    VálaszTörlés