2011. január 13., csütörtök

Utolsó karácsonyos bejegyzés

Már ideje lesz befejeznem a karácsonyos bejegyzéseket. Ez lesz az utolsó, de ezt még muszáj. 
A Horgo-blogon volt egy játék - karácsonyfa csúcsdísz készítése - amelyen, mint buzgó kezdő, elindultam. Persze az alkotás nem olyan lett, mint akartam, egy csomó minden nem sikerült, amit szerettem volna, de ez a kezdők átka, azt hiszem. Ja, valaki árulja el, hogy egy gömböt hogyan lehet kikeményíteni, jó? Köszönöm. Szóval a pályamű:


Szóval ő az. Köszönöm mindenkinek a szavazatot, meg a tanácsokat. 2. helyen végeztem a három indulóból, és nagyon-nagyon-nagyon-nagyon örülök, és még egy kicsit jobban is talán. :) Végül is ez volt az első játékom, és az első ilyen alkotásom, és jujj. ^.^ Gratulálok a másik két versenyzőnek is, csodás angyalkákat csináltak. Jövőre én is horgolok angyalkákat is. Idén a csillagok és a hópihék voltak a nyerők. Meg azért egy angyal bonyolultabb, mint egy csillag, de addigra majd felnövök a feladathoz. :)
És akkor még mutatnék pár képet. :)










Ó, nem vagyok egy túl nagy fotóművész. :D 
Néhány szó a karácsonyfánkat is megilleti. Szegényem kicsit csúnyácska, nem éppen nevezhető ideális és hagyományos fának. A kertünkben van két ezüstfenyő, akik kb. annyi idősek, mint én - 21 -, és néha alakítgatni kell őket, különben elzárnak minket az áramtól - eléri a tetejük a kábelt. Így történt ez idén is. Az egyiknek csak pár ágát kellett megnyirbálni, de a másikból egy nagy darabot le kellett vágni, és íme, ő lett a karácsonyfánk. :) Hogy egy kedves ismerősöm szavaival éljek: nem az a lényeg, hogy kicsit csúnyácska, hanem az, hogy boldog. Hiszen egy fenyő azért van, hogy karácsonyfa lehessen belőle, és csak akkor lesz boldog vége. :) Szóval ő egy boldog fenyő, boldog karácsonyfa. :)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok én a te díszedre szavaztam:)
    Valahol olvastam a gömböket lufin keményítik és száradás után leeresztik és kihúzzák én még nem próbáltam.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. :)
    Ez a lufis dolog nem is rossz, így belegondolva. Remélem, ha legközelebb gömbökkel próbálkozok, akkor eszembe fog jutni. :)

    VálaszTörlés