2011. január 2., vasárnap

Karácsonyi családi scrapbook album 1.

A legtöbb időt elvevő, a legbonyolultabb, a legtöbb munkát és legtöbb titkolózást igénylő karácsonyi ajándékom. :) Természetesen a szüleimnek.
Itt még csak "félkész", mert a lapokat lyukasztóval középen kilyukasztottam és két az öcsém által drótból fabrikált karikával fogattam össze. Majd a karikákat zöld fonallal körbetekertem, mert csúnyák voltak. :D Most csak a lapokat mutatom meg. 11 oldal az elejével együtt. Az első ilyen munkám, látszik is rajtuk. Majd még gyakorlom és jobb lesz. :) 
Ez itt az első 6 oldal, majd mutatom a másik ötöt is. A képek sietve készültek, kevés fénynél, úgyhogy ezt nézzétek el nekem. Anyu és apu mindig akkor akart rámtörni, mikor ezen dolgoztam. :D A fényképezésnél is. Borzalmasak. :D














A minták, kommentcetlik, a hátterek, ötletek, szóval a fényképeken és a színes lapokon kívül minden a scrapbook.hu - ról való. Köszönet értük. És ajánlom mindenkinek az oldalt, aki hasonló ambíciókkal rendelkezik, mint én, és szeretne ilyeneket alkotni. :) Persze, ők sokkal profibbak, de én ennyit tudtam kihozni magamból - és a nyomtatónkból, amiből még a  színes patron is kifogyott, amiért hatalmas lecseszést kaptam aputól, de hát mindennek ára van. ;)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Bizti orultek neki a szuleid es utolag mar nem rottak fel a kifogyott patront, ha tudtak mire hasznaltad!:) Nagyon gratulalok! Ugyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, örültek :) Köszön szépen. :)

    VálaszTörlés