2011. január 19., szerda

Horgolt sapka

Ez volt az inspiráló hatás, hogy horgoljak. :) A Kreatív Café-ban láttam meg egy hasonló sapit. Gyorsan átfutottam a nagyihoz, hogy tanítson meg olyat csinálni. Bár az ottani leírás szerintem igen rossz, vagy csak mi vagyunk bénák, mert 1 héten át napi kb. 8 órában próbálkoztunk úgy megcsinálni. A végén aztán a saját fejem után mentem, és íme:



Ez egy régebbi csúnya telefonos kép, bocsi. :)

A felső az enyém, az alsó az unokatesómé, mert annyira tetszett neki, hogy az enyémet akarta ellopni. :D Így muszáj volt csinálni neki egyet. :) Nekem nagyon tetszik és imádom. Igaz, nem télre való, hanem inkább őszre és tavaszra. Jahm, és sötétlila-törtfehér csíkos. ^.^ Készült hozzá más is, majd megmutatom azokat is.

4 megjegyzés:

  1. Fiatalos,ötletes sapijaidért fogadj tőlem el egy díjat.
    Nézz át hozzám.

    VálaszTörlés
  2. Szépek lettek a sapik! Gratulálok! Én már az elején elakadtam volna......!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen. :) Én is elakadtam az elején, de a makacsságom győzött. :)

    VálaszTörlés