2011. február 3., csütörtök

Nyakmelegítő

Napokkal ezelőtt - pontosabban 2 napja - akartam már ezt a bejegyzést, de először az internet tett be a tervemnek, aztán a feledékenységem, ma meg a lustaság, de addig nem fekszem le, amíg meg nem írom, amit akarok. :)
Szóval már említettem, hogy a sapka után a 2. horgolós projektem egy Jutka segítsége által elkészített nyakmelegítő. És ismételten megköszönöm neki a segítséget. :) Igaz, alakítottam rajta, meg nem lett olyan szép, tele van hibákkal, de az enyém és én csináltam és büszke vagyok rá és tudom, hogy hol és mit hibáztam. Ha még egyszer meg kellene csinálnom, tuti jobb lenne. :) Törtfehér és sötétlila fonalból van, mint a sapkák.




Felvéve annyira nem feltűnőek a hibák. Így eléggé. :D De engem nem zavar és ez a lényeg azt hiszem. 
Legközelebb ismét egy lila-fehér horgolmánnyal jövök, ami a 3. és egyben - eddig - az utolsó darabja a tavaszi és őszi kiegészítőimnek. :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik!
    Valóban nem olyan, de szuper lett, és a te saját nyakmelegítőd!
    ( erről eszembe jutott, nem fejeztem be a minta leírását)talán a hétvégén.

    VálaszTörlés