2011. március 27., vasárnap

Ajándékdobozok

Összeszedem már magam. :)

Ajándékdobozok. Kettő készült. Mindkettő alapja egy sajtos, henger alakú doboz, amit fehér akrilfestékkel bekentem. Ezután kiválasztottam és formára szabtam a szalvétákat, decoupage technikával a dobozokra "ragasztottam". 





Az első ment az anti-Valentin napra a horgolt szívecskékkel. A tetejére egy törtfehér dekorfilc került, valamint egy lila rombusz alakú műanyag nemtudommineknevezzem, és egy kicsit feldobtam rózsaszín üvegfestékkel. :P Mindenki abból alkot, ami kéznél van. :)
Második delikvensünk tetejére fűztem egy kis "csokrot" gyöngyökből, alá pedig a 3 rétegű szalvéta középső, halvány mintás rétege került decoupage technikával. (A képen nincs rátéve a teteje, mert még száradt. :) ) Ezt egy barátnőm kapta születésnapjára, benne egy már látott horgolt nyakék no2. változatával. :)
Nekem nagyon tetszenek, olyan nőcisek, én stílusúak, és az a jó ebben, hogy akik kapták, szintén ilyen stílusúak - na jó, egyikük csak jó úton halad e felé. :D
Lehet magamnak is csinálok, ha még találok olyan sajtot, aminek ilyen a doboza. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése