2011. február 26., szombat

Horgolt szívek

Tudom, tudom. El vagyok maradva. De jó indokaim vannak rá. :P Mindegy.
Voltam egy anti-Valentin napi filmezős thai ételt evős borozgatós beszélgetős esten, ahova ezeket vittem ajándékba (csak mert nem szeretek különleges ajándék nélkül menni vendégségbe).




A leírásukat köszönöm Annásnak, és a Horgo-blognak, ahol találtam. ;)
Elég egyszerű kitalálni, hogy miért feketék, ha egyszer anti-Valentin napra mentem. :) Egyébként egy nagyobbacska projektem maradék fonalából készültek. Tartóka is született hozzájuk, majd azt is mutatom. Csak annak lett később egy társa is, akit még nem kaptam lencsevégre, és együtt akarom őket mutatni. :)

2 megjegyzés:

  1. Alexandra lányom és a barátnője bizonyosan oda, vissza lenne értük:))

    VálaszTörlés
  2. Ezt jó hallani, köszönöm. :) Én is imádtam őket, ezért mikor hazajöttem, gyorsan csináltam egyet magamnak is. :D

    VálaszTörlés