2010. december 13., hétfő

Horgolt nyaklánc virággal

Az egyik kedvencem. Bár, minden alkotásom a kedvencem. :)
Ez a 2. darab volt, amit horgoltam. Az első egy sapka. :D Nem olyan vagyok, aki a legegyszerűbbel kezdi, mondjuk egy virággal, vagy ilyesmivel. Egyből bele a mélyébe, aztán majd lesz valami.
Egy kiöltözős estére mentem és egy szürke virágos fekete ruhát választottam ki az eseményre. Kellett valami hozzá, ami nem a régi, megszokott ékszereim közül van. Sikere volt. :) Egy fekete virágos kiscsattal a hajamban. Szépnek éreztem magam. ^.^






Nem mondom, hogy csudi szép lett, mert azért látszik rajta, hogy kezdő munkája, de nekem tetszik és olyan Ettis is. :)
A minta a Kézimunkasuli 2009. áprilisi számából való, bár kicsit alakítottam rajta. A nagyobbik virágot például, a gomb helyett egy elszakadt karlánc egy gyöngyét varrtam fel, a kapocs sem olyan, amilyennek írja. De azért formás (és kicsit nagy, úgyhogy átalakításra szorul). :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése