2010. december 6., hétfő

Mini ajándéktasak (karácsonyra)

Gondoltam, kellene a karácsonyi ajándékoknak valami kis tasak. Unom már a sima csomagolópapíros dolgot, kell valami újítás. Így találtam rá az Édes otthon oldalán a mini ajándéktasakra, és az elkészítésére. Gondoltam kipróbálom, hogy mégis mekkora lesz, milyen a strapabírása, milyen vastagságú papírlapból érdemes csinálni, stb. Az első változatom ilyen lett:



Persze, jobban néz ki az, amit a hölgy csinált a videón, de az enyém is megállja a helyét. :) 
A papír, amiből csináltam, kicsit vastagnak bizonyult. Meg aztán több nem is volt belőle, ahogy a szalagból és a masnikából sem, mivel utolsó darabos dolgokból kísérleteztem vele. :) Sokat törtem a bucim, hogy hogyan tudnám megoldani egyszerűbben, díszesebben és karácsonyosabban ezeket a kis tasakokat. Kutattam mindenfelé itthon, mire megtaláltam a 2007-es nagy falinaptárunkat, melyen gusztusos és igen formás, színes sütemények voltak. Gyorsan le is nyúltam ezt anyutól és egy oldal sütiből 3 (!) ilyen tasakot is tudtam csinálni. Íme néhány:



És a kedvenceim:

Szerintem igen jól néznek ki. :) 
Persze nem úgy csináltam mindent, mint ahogy a videón van. Néhány ötlet tőlem: vágtam ki egy sablont és azt rajzolgattam körbe-körbe. A hajtásokat sniccerrel csináltam meg óvatosan. A ragasztásnál sima folyékony ragasztót használtam - aminél biztos van jobb is, mert én vagy 1,5 órát szenvedtem 12 tasak összeragasztásával.  A piros és barna tónusúakat piros ajándékcsomagot ábrázoló nyomdával díszítettem, amit egy írószerben könyörögtem ki aputól, mikor fényképpapírt vett. :D A kékeket fehér csillagokkal dekoráltam, amiket kis bordó és arany festékkel is feldobtam. Szerintem elég ünnepiek lettek, beleférnek a csatok, nyakláncok, fülbevalók, karkötők, stb. Igaz, van, ami nem fér bele, de annak kitalálok majd valami mást. :) Én szeretem ezeket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése