2010. november 27., szombat

Frissítés

Eljött a nagy nap. :D Megvan az új gépecske, és nagyon jól funkcionál. Imádom! 
Frissítem a horgolt nyakláncot, és megmutatom a testvérkéjét is. A frissítés ebben a bejegyzésben lesz, mivel csak új kép kerül fel róla, róluk. :) Íme:


Ez a kék, már láttátok, és most a rózsaszín lila gyöngyökkel:


És akkor a testvérkék párban :) :


Egyébként nagyon egyszerű az elkészítésük. Sima láncszemeket horgoltam. Az elején 35-40-et, aztán a hurkot kihúztam hosszúra és ráfűztem a gyöngyöt, majd így horgoltam a következő szemet. Majd 20-30 láncszem és újra gyöngy, stb. A kapocs egyik felét az elején a gyöngyökhöz hasonlóan horgoltam bele, majd a végén a másik felét ugyan így. :) 

És még pár kép, hála az új Fujikának. :)




Ilyen helyen élek. :) Ugye, szép?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése